Welkom op de website van HSV Sint Anthonis.

Onze vereniging is opgericht in 1972. Onze visvijvers liggen in Stevensbeek. Het betreft 2 vijvers, ongeveer 2.5 ha en 10 ha.

De kleinste vijver is hoofdzakelijk bestemd voor de witvissers onder ons. De grote vijver is voornamelijk in gebruik door onze karpervissers.

Het water is omgeven door bossen en struiken, zodat je altijd een plekje uit de wind kan vinden. Dus volledig in het groen, en om je heen hoor je de vogels.

Je kunt er fanatiek op de roofvis of witvis vissen, het vissen op de karper is alleen toegestaan voor de leden die bij onze vereniging zijn aangesloten.

De vissen die je op de kleine vijver voornamelijk kan vangen zijn: Kruiskarper, Giebel, Blankvoorn, Zeelt, Brasem, Baars, Snoek en een aantal Karpers.

Op de grote vijver kan je voornamelijk de volgende vissen vangen: Spiegelkarper, Schubkarper, Graskarper, Zeelt, Brasem, Blankvoorn, Baars, Snoek.